Bound to you

hej på er! Haha känner att jag är vaken ovanligt för att vara helg. Men det är ganska skönt att inte sova bort hela dagen. Igår var jag som sagt och såg Burlesque och den var så otroligt bra! Åh Christina Aguilera är så otroligt snygg och har en sån otrolig röst! Tänk om man var som henne liksom. Just nu sittre jag faktiskt och lyssnar på låtarna från filmen hehe. Efter filmen så sov Astrid hos mig och vi tänkte somna ganska tidigt men det gick inte så bra.

Men Astrid åkte hem ganska tidigt nu på morgonen för hon mådde inte så bra och det är därför jag är vaken så tidigt. Hoppas att du mår bättre snart Astrid! Men idag ska jag först åka till Hööks med pappa och köpa en dunväst och lite smågrejer. Sen efter det skulle jag egentligen gått på Clinicen i stallet och ajg hade jättegärna velat gå på den. Men jag ska vara barnvakt åt en liten pojke istället. Det blir nog också kul! Hoppas att alla andra som ska dit får lär sig mycket och får det trevligt! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej !

Har inga pengar på mobilen så har inte kunnat svar på ditt sms, Sofi. Men jag ser att ni redan har en design, så... :) <3<3

Roligt att ni har en hästblogg !

2011-02-06 @ 11:15:10
URL: http://sthlmsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0