Failbilder 1 !

Haha, okej.. jag skäms över vissa.....
men aa, man ska väl bjuda på sig själv... höhö
och JA, ni får skratta ellr vad som hellst
Norton, sööt BUSponny<3
Och jag satt inte kvar, hade fan Hackmore x)
HAHA säger jag bara-.-
Knäpp pony<3
Ibland vill bara inte.. eller hur Rita.. ;)
ojojojoj
haha bästa poni, haaaatar o vänta ;)
HAHA, hennes ben, och HELA jag! Mongoo ;)
2008... oj
Ha ha
Joo, visst har jag failbilder med finast med ;)
HAHAHA
första terrängen för Wiggo, ja jag ramlade av två ggr.. :)
Trodde aldrig jag skulle lägga upp den här bilden....
Okej, jag kanske lägger upp flera senare!
Nu ska jag göra mig iordning !
PÖSS


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack snälla!

2011-02-27 @ 13:30:45
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhahahahah :D men vad spelar det för roll att du hade hackamore det är inte svårare att rida med de?

2011-02-28 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0