Dålig uppdatering

Hej! Förlåt för den urusla uppdateringen! JAg har nämligen haft fullt upp så jag har inte hunnit blogga, men nu håller min vän på att läsa igenom min novell så jag kan passa på atts kriva ett inlägg.

Igår så var jag i stallet. Först hade jag hästist kl 17-19 och det var riktigt kul. Barnen så gulliga och snälla och dom vill verkligen lära sig. Så himla kul! Sen red jag på kvällen också. Jag red Flugan supergullig ponny men jag tycker att han är super svår. Han är väldigt vinglig och har svårt att bli stadig i formen. Men han kämpade på bra och som Jossan sa borde jag ta med mig va det som var bra. Sen gav jag aldrig upp och det är jag stolt över. Men men jag har inte ridit honom s mycket heller, men om jag får honom nästa vecka ska det garanterat gå bättre. Frida hade i alal fall fotat lite och Snälla Emma skulle skicka över dom någon dag. JAg kanske lägger upp dom här på bloggen om det inte ser helt förskräckligt ut.

Men nu ska jag fokusera på att kolla igenom min novell och rätta till lite slarvfel. Sen ska jag skriva en motivering och sen är jag klar. Skönt! Den ska vara inne senast kl 10 ikväll så det ör skönt att jag inte ör ute i sista minuten i alla fall. Kommer antagligen uppdatera mer senare ikväll när jag är helt klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0