Fredag

God kväll på er! Hoppas att ni har haft en bra vecka trots att den väldigt kaosartad dagen som varit. Många som inte kunde ta sig till skolan o.s.v. Men men jag lyckades i alla fall ta mig till Erikdals badet i tid. Det var riktigt Skönt att börja dagen med lite träning. De som missade livräddningen förra året skulle göra det idag och vi andra vi simma eller vara i äventyrsdelen. Jag passade i alla fall på att simma lite, men jag ahnn inte simma så lång för vi skulle gåt idigare för att hinna till nästa lektion. Men jag simmade i alla fall 800 meter, alltid något. Sen efter simningen skyndade vi oss jättemycket tillbaka till skolan för att hinna i tid till nästa lektion. mne vad tror ni händer när vi kommer fram? Jo lektionen är inställd... Inte så mycket att göra åt saken. Vi slutade 14.10 och dte tog ett bra tag att komma hem igen. Åkte direkt hem till Johanna och hjade det mysigt. Kom i alla fall precis hem från henne, tänkte ta det lite lugnt hemma för en gångs skull. Nu ska jag nog göra lite popcorn och krypa ner i min säng och titta på någon mysig film. Är jättesugen på att se min favorit "The Holiday" men vi får se helt enkelt!

Juste jag har gjort världens planer inför imorgon bitti och tänkte dela med mig av dem till er. Tänke gå upp ganska tidigt sen ska jag ut och springa (om dte inte är snöstorm), sen ska jag baka scones för att det är så gott och mysigt att äta! Sen ska jag iväg till stallet och jobba. Hoppas att bussen går, annars får jag gå till stallet. Sen har jag inga planer för kvällen faktiskt. Vad ska ni göra?



Jag och Alexander :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0