Fredag

God kväll! Haha hoppas att ni har haft en trevlig fredagskväll än så länge. Det har varit en ganska skön dag idag för det var hade arbetstid på schemat vilket innebär att jag kunde vara hemma och jobba med skolarbetet här. Så nu har jag kommit en bra bit på vägen med min novell och jag har även hunnit med att räknat lite matte. Juste hehe jag blev lite besviken imorse när jag tittade ut genom fönstret och såg att det snödade för full. Jag som trodde att det hade börjat bli vår... Men men det är ju trots allt baar början på februari.

Apropå ingenting så är jag jätteridsugen! Känns som det var väldigt länge sen jag red.... men jag fåränta tills på måndag helt enkelt. Då har jag i alla fall något att längta till :D Hoppas att ni får en bra helg!
Bjuder på en bild på en helt ofixad Sara.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0