Fredagen,

Hej !
Tänkte berätta lite om min dag igår, Fredag alltså! :)
Iallafall, så vaknade jag vettefan när :) och d va typ gaaanska så mkt snö ute..
Inga bussar gick, så jag fick GÅÅÅ till farsta strand, pendeln va försenad o jag
var typ säääker på att jag skulle komma sent och lalala..
Men när jag kommer fram har vi ingen SO(halvklass), ingen Musik, sen ingen SO(helklass)
Så aa.. håltimma typ heela dagen -.- 

Som tur fick vi ha Spanskan tidigare, sen håltimma igen innan svenska,
Och dåå, skulle vi gå ut lite, och tror ni inte man blir nerputtad i snön-.-
Två killar i min klass, bär upp mig och börjar snurra sen slänger dom ner
än i snön.. så jag var blöt heela svenskan....
Efter skolan, så gick jag hem men Nicole, gjorde pannkakor..
Som blev Jättebra(a) Not..
Sen tillbaka till skolan igen, hennes klass skulle ha ngt disco
och jag följde med för att jag skulle ju vara hos Nicole sen (:
Men aa d va typ min fredag..
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på..
vi får se vad som händer :)
Bild jag tog med mobilen, senare på eftermiddagen,
Trodde aldrig solen skulle visas igen efter igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0