Gårdagens ridpass

Red ju som sagt Joe igår när jag red igen. Vi hade markarbete och det kändes sådär om jag ska vara ärlig. Alltså Joe var super duktig, men han var så otroligt stark och bara drog iväg och struntade i att jag satt där uppe. Vissa språng blev riktigt fina, när han väl valde att vänta på mig. Men andra blev helt katastrofala. Men Joe tyckte att det var superkul, nöstan lite föör kul. Men det var lite tråkigt med tanke på att det gick så bra när jag hoppade honom på US-cupen förra veckan. Tur att han är så gullig. Men men man lär sig något varje lektion även om det går dåligt och jag ska ta med mig av det som gick mindre bra och tänka på det nästa gång.
Snygga Joe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0