God morgon

God morgon på er! Om det nu är någon som är vaken så här dags? Igår kväll ställde jag klockan på 9 för att jag inte skulle sova bort hela dagen idag. men det hade inte behövts för jag vaknade pigg och glad halv 9 istället. Egentligen hade kag planerat att gå ut och springa, men det var så kallt så jag ångrade mig. Istället fick jag värsta rycket och bakade scones. Muums så otrolit gott! Så jag gav mamma och pappa frukost på sängen också.

Idag ska jag ju jobba så jag måste åka runt 12 någon gån. Funderar på att gå till stallet istället för att ta bussen eftersom jag aldrig var ute och sprang imorse. Måste ju röra mig på nåt sätt? Hoppas att ni får en bra lördag i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0