Hörde jag lov eller?

hej! Kom precis hem från skolan och jag känner mig så otroligt lättad. Hade mitt sista prov innan lovet idag och gud vad skönt det var att ha det gjort. Fast det känns jättekonstigt för jag har liksom ingenting att plugga till... VAd ska jag göra nu liksom? Haha vilken tönt jag är. Men senare ikväll ska jag träffa Johanna och bara mysa. Sen ska jag ta igen alla missade sovtimmar och Njuta av att jag inte behöver plugga! Fast jag kommer behöva plugga på lovet för jag har 3 inlämningar efter lovet, men det behöver jag inte tänka på nu!
Morgondagens planer är faktiskt spikade redan nu. Först ska jag rida igen kl 12 i p5an, sen ska jag jobba i stallet och sen på kvällen ska jag träffa Mathilda som jag inte ens minns när jag träffade henne senast. Det blir awsome! Hoppas att ni får en bra start på lovet! Vare sig ni ska åka skidor eller bara vara hemma och chilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0