Hur söt är inte människan <3 detta gjorde min kväll.

Agnes- jag är fett sugen på apelsinjouse ;o
Sofi - ;o jag har en buurn(a)
Agnes - haha, om jag skulle dricka den nu, så skulle jag nog kunna springa till stockholm, jag blir fett pigg av sånna..:)
Sofi - haha, gööör d ;) då kan du komma(a)
Agnes - hihihi men jag har ingen :(
Sofi - määä, gör en egen ;D haha
Agnes - ofta man kan göra det? ;o
Sofi - haha nej (a) jag bara tyckte d ;d haha d e bah blanda något ;o hahaha
Agnes - HAHAHHA jodå! ;d
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK TILL BRUDEN<3
Saknaaaar henne så mest..<3


Kommentarer
Postat av: agnesjalkemo

HAHA aw sofi, saknar dig mest!

men snart syns vi, det är ett måste. pusss, loveu <3

2011-02-27 @ 00:30:52
URL: http://rosastrumpoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0