I skolan

Hej på er! Kul att det är ganska månag som tittar in här. Fast vi har ju trots allt bara haft den i några dagar så vi får se om ni stannar kvar;) Tisdag idag då. Alla 9:or i hela sverige har ju haft nationella i Svenska idag och jag hoppa satt det gick bra för er! Är i skolan just nu och ska föröska skriva klart min novell, men jag får inte riktigt bukt på den. Blir lite smått irriterad över att den inte riktigt blir som jag hade tänkt mig. Men men, den ska vara inne imorgon så jag får sitta ikväll efter att jag kommit hem från stallet ochs kriva klart den. IDag slutar jag kl 14.40 och ska direkt hem och byta om. Sedan bär det av mot stallet för jag ska ha hästis 17-19. Sen ska jag rida också. Wooho är så sjukt sugen! Hoppas att alla ni där ute får en fortsatt bra dag och att ni njuter av solens strålar! Puss
Ni får en bild på världens bästa ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

fin bild :)

2011-02-09 @ 04:57:40
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0