Inte igen...

hej! Fööörlååt för min katastrofalt dåliga uppdatering! Men det är hur mycket i skolan som helst nu sista veckan och jag vet inte hur jag ska hinna med allting. Stress på hög nivå! När man drömmer mardrömmar om allt skolarbete har det gått för långt. Den här veckan kommer det nog bli relativt dåligt uppdatering från min sida eftersom jag måste satsa i skolan nu sista veckan. Men efter det kommer det garanterat bli bättre uppdatering! Det lovar jag. Juste jag tävlade ju igår. US-cupen hoppning var det och jag red fina Joe. Det gick mycket bättre än förväntat och han var superduktig! Tyvärr kom jag 5a, precis utanför placering i både hoppningen och totala. Men jag är nöjd ändå. Jag tycker att alla som var med var jätteduktiga!
Idag är det US-årsmöte som jag egentligen skulle gått på. Men jag har blivit sjuk igen! Hinenr liksom inte bli frisk fören jag blir sjuk igen. Spydde natten till idag och nu har jag feber och låter som en kråka när jag pratar. Inte okej. Men nu har jag i alla fall tid att plugga... Men självklart hade jag velat vara med På årsmötet istället för att ligga hemma och vara sjuk... Men ska försöka bli frisk tills imorgon. Måste till skolan för att få hjälp av en lärare,sen vill jag inte missa ridningen heller. Men vi får se hur det blir med det. Hoppas ni haft en bra helg och att ni ionte har allt för mycket i skolan sista veckan. Börja inte tvåan i globala säger jag bara. Om ni inte vill stressa sönder det vill säga.

Kommentarer
Postat av: wils

stress kan ta sig!!! fast tycker fortfarande att det är lite coolt att vi typ skulle ha gått i samma klass om jag hade valt bort skåne?!

2011-02-20 @ 15:14:11
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ta det lungt, att stressa är inte bra! kram <3

2011-02-20 @ 19:54:10
URL: http://lillamathildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0