Jag lever, fast kanske inte så länge till...

ojojoj jag har inte haft tid för bloggen på ett bra tag! Men det finns bra skäl till det också. Eller hur bra dom egentligen är vet jag inte. Skolan dödar mig och den här veckan har varit den värsta på väldigt länge. Rapporten om Berlinmurens fall är inlämnad och klar, men inte kan jag sluta tänka på den för det. Sånt är jobbigt med stora viktiga inlämningar. Man mår dåligt under tiden man skriver den, sen mår man dåligt när man lämnar in den och efter det går man och mår dåligt och oroar sig enda tills man får tillbaka den. Nu verkar det som att jag är på världens sämsta humör och hatar allt som har med skolan att göra. Så är dock inte fallet! Rapporten var riktigt intressant att skriva och jag lärde mig väldigt mycket, men det var krävande som fan! Som grädde på moset har jag tusen andra inlämningar och prov den här veckan. Tur att det bara är två dagar kvar till lovet. Jag vågar nästan påstå att jag nog aldrig längtat så mycket efter ett lov. Jobbigt, ointressant och rörigt inlägg. Ber om ursäkt för det, men ni får ha lite överseende, sov 2,5 timme natten till idag. Ville bara säga att jag lever!! JAg återkommer när jag har ett liv igen, d.v.s på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0