Måndag

Godmorgon! Jag börjar inte fören 10.40 idag så jag hinner skriva ett litet inlägg innan jag börjar. Idag ska jag ju som sagt till skolan och slutar ca 15.50 tror jag. sen måste jag skynda mig hem så att jag hinner hämta mina ridgrejer och byta om innan jag åker till stallet. Ska ha mockarundan med Sofi och vi är asgrymma så det går riktigt fort. Sen ska jag ju riiida! Åhh jag är såå sugen! Känns som att jag inte ridit på en hel evighet. Men men sen ska Sofi fota mig när jag rider och jag ska fota henne sen när hon rider. Så det kommer kanske upp lite bilder senare idag. Men jag hoppas att ni får en riktigt bra start på veckan!
Världens finaste Grayson ♥

Kommentarer
Postat av: Eveloni

Sv; aa, de är den på headern :)

2011-02-07 @ 10:26:49
URL: http://eveloni.blogg.se/
Postat av: Emelie

Postat av: Sofi



Hej, jag har flera bilder på Linus och Ebbe om ni vill ha ? Vet inte om jag har på Snobben, om ni vill?<3<3<3



Kommer aldrig glömma den dagen<3



Svar: Gärna! Tack så mycket (: <3<3

2011-02-07 @ 12:06:59
URL: http://skonbergaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0