Måndagens o tisdagens ridpass!;)

Måndag 19.15 P4
(Red istället för min kompis Ida)
Hade fina Flingan, vi jobbade mkt med övergångar på olika ställen,
Eftersom Flingan brukar vara gaanska seg, så är d väligt bra för henne att göra sånt,
Jag tyckte att hon va ovanligt fin, eftersom jag inte ridit henne på aslänge typ,
så trodde jag hon skulle vara mkt stelare (:
Och hon bjöd framåt ovanligt mkt med, vilket är väldigt positivt!;)
Bild från våren 2010, (:
Söt poni d där<3

Måndag 20.00 p4H
(Min riktiga hoppgrupp)
Red Joe !
Gick superbra, vi hade hoppning och tränade på kombinationer ;)
En kompination med två galoppsprång, och en med 1 ;)
Gick jättebra när d va lite lägre, men när hon höjde lite så
hoppade han av väldigt nära istället och då blev d lite konstigst,
för då fick han tre där d skulle va två o så :)
Men annars gick d super ;D
Bild från dressyren två veckor sen!
Fiinafina pony<3

Tisdag 18.30
(Istället för Mathilda)
Red Joe igen,
Gick inte lika bra, han va stark o så.
Men är supernöjd ändå, gjorde samma sak som med Flingan(:
fina Joe<3
Oj, LÅåångt inlägg, hoppas ni läste ändå (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0