Saker ni kanske inte visste om mig

- Jag har ramlat av väldigt måånga ggr. Har slutat räkna nu men det är över 40 ggr i alla fall hehe...
- Ibland kan jag vara lite hopprädd, men bara ibland.
- Enligt mig så är välrdens bästa känsla när man känner att allting klickar. När man bara kan sitta där och allting känns bra!
- Jag fyller 18 i år och får fortfarande rida b-ponny ibland. Alltså, jag är väldigt kort, inte ens över 160 haha.
- Min favoritponny på Ågesta är nog Casper. Har alltid tyckt om honom väldigt mycket och han betyder oerhört mycket för mig.
- Jag har varit skötare på världens finaste ponny Norton i 4 år. Men nu står han tyvärr inte kvvar längre. Lille ponnybus ♥
- Jag har ganska dåligt självförtroende när det gäller ridningen och har svsårt för att bli nöjd med mina prestationer. Det har dock blivit bättre nu på senare år, men jag känner fortfarande att det är svårt att känna sig riktigt nöjd ibland.
- Jag har aldrig vunnit en tävling.
- När jag var mindre tävlade jag alltid en ponny som heter Adette. Hon var sjukt envis och kune stanna lite titt som tätt på små plutthinder på 40 cm. Trots att vi aldrig blev felfria så vägrade jag ge upp. Hon var min favoritponny och jag älskade henne för den hon var :)
Finaste ponnyn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0