Ska snart åka och jobba

God morgon! Jag vaknade precis och ska alldeles strax äta frukost. Sen vid 12 ska jag åka till stallet och jobbba. Senare ikväll ska jag träffa Mathilda och Astrid och vi ska äta middag och gå på bio. Vi ska se Burlesque som verkar riktigt bra! JAg vet inte riktigt när jag kommer hem och juste Astrid sover hos mig efter det.

JUste jag måste bara berätta om igår, jag är lite stolt faktiskt. Igår kväll så träffade jag Johanna en liten stund och vi skulle titta på film, men vi gick till ica först för att köpa godis. Men istället för att köpa godis köpte vi morötter pch gurka som vi kunde doppa i dip istället. Det var faktiskt mycket godare än chips och dip kan jag säga ;) Vi kände oss i alla fall riktigt nyttiga! Men hoppas att ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Ja, jag hoppas också att filmen är bra. Vi ses i kväll! :D <3

2011-02-05 @ 16:00:05
URL: http://lillamathildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0