Skärholmen, heron, Nicole, hem!

Hej på er !
Kom hem för 20 minuter sen kanske;)?
ska berätta lite om min dag nu :)
vaknade av mig själv klockan 8(?!) vad hände där lixom ?
Men iallafall, så skulle jag göra mig iordning, och möta Linn och Sofia i skärholmen,
Vi gick och solade sen shoppa, åt, shoppa, fika, mötte Josefine,
åkte till Heron City, Åt(igen), sen skulle vi ju på bio
och aa ni vet ju vilken film vi såg men kan säga igen, 
LOVE AND OTHER DRUGS, och den va faktiskt bra! mest för att Jake Gyllenhaal e me(a)
sen tog jag bussen och pendeln till Nicole, och va där en stund..
Och nu e jag hemma! ska precis sätta på en film:)
Får bli två bilder från Hagen i somras,
Fina Pirat <3
Hillman<3

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: hehe tacktack :D lånar dom om det är ok då!

2011-02-06 @ 09:18:16
URL: http://ronjagrahn.webblogg.se/
Postat av: Cornelia <3

GULLIGASTE BILDEN PÅ PIRAT! OMG jag smälter, så jävla gullig ;) <3

2011-02-06 @ 19:44:40
Postat av: Cornelia <3

Emh alltså, jag har en liten fråga ;)

När man ska fota en ridlektion var sitter ni och fotar? Men får väll inte ha blixt? :) <3

Tacksam för svar ;D <3

2011-02-06 @ 19:47:34
Postat av: Cornelia <3

Emh alltså, jag har en liten fråga ;)

När man ska fota en ridlektion var sitter ni och fotar? Men får väll inte ha blixt? :) <3

Tacksam för svar ;D <3

2011-02-06 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0