Söndag

Gorgon på er! Hoppas att ni är pigga och glada och att ni planerar att göra något roligt idag. Förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår, men idag kommer det bli desto bättre för jag ska göra några tidsinställda som kommer upp under dagen.
Igår var jag med Mathilda på kvällen och vi hade världens mysigaste kväll alltså. Trodde nästan att jag skulle behöva rulla runt idag efter allt onyttigt vi åt igår hehe... Både glass, chips och dipp. Sen hyrde vi 3 filmer som verkade as bra. Letters to Juliet, Not forgotten och Killers. Tyvärr så var det barad en första som var bra tur att den var grym! För dom andra två sög! Dom verkade jättebra, men tyvärr höll dom inte måttet haha. Tur att jag och Mathilda kan roa oss ändå hehe ;) Juste Mathilda hittadeen as snygg kille som driver en hästblogg.  Dock kommer jag inte ihåg varken vad han eller hans blogg heter, men ajg ska tipsa er om dne när jag komemr på det! Inte ofta man hittar en snygg kille som rider, eller vad säger ni?
Dock märks det idag och jag inte sovit så mycket haha, Mathilda var tvungen att åka tidigt för hon skulle iväg och träna och jag kunde inte somna om så nu sitter jag här och är trött. Vi somnade vl runt halv 3-halv 4 igår kanske.
Jag bjuder på en bild på mig och Mathilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0