Söndag kväll

Hejsan alla läsare! Hoppas att ni har jaft en bra helg. Igår var jag som sagt hos Astrid. Henens Syter fyllde år så vi passade på att leka DJs och spela den musiken som vi tyckte att de skulle dansa till. Fast det var inte så många som dansade tyvärr... Men vi var i alla fall grymma och det vara jättekul haha. Vi åt pizza och godis och sånt för att vi är såå nyttiga. Sen tittade vi på Ecplipse och sådäär. Jag sov över hos henne, så imorse gick vi tillsammans till stallet, men det var nästan omöjligt att ta sig dit. Det var ju massa snö överallt men vi lyckades tillslut. Sedan var jag vikarie för Johannas hästis och det gick brabra, gulliga barn det där. Sen skyndade jag mig hem för att duscha och byta om. Skulel in til stan för att möta Matilda. Vi skulle nämligen sitta och råplugga matte inför vårt matteprov som är på tisdag. Det gick faktiskt väldigt bra att plugga. Kan det mesta ganska bra nu. Men ska gå på extramatten imorn bitti i alla fall.

Har gjort lite nytta och varit ute och sprungit i alla fall. Var jätteskönt men dte var lite obehagligt för mina lår domnade nästan bort så mina ben kändes som spagetti... Men det gick bra ändå. Nu ska jag snart ta coh titta lite på Ponnyakuten hehe. Tycker att det är lite roligt faktiskt.

Åh imoorn är det måndag vilket betyder ridning för både min och Sofies del! Tagga tagga taaggaa! Ska rid aigen imorn kl  också så det blir dubbel ridning för mig imorn.
Bild på mig och Biztro, saknar att rida dig pponnybus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0