Söndag

Helluu. Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag haft. Började ju som sagt dagen med att åka till Hööks för att köpa en dunväst, men smart som jag är kollade jag inte öppettidern innan vi åkte så vi kom dit en halvtimme innan butiken öppnade. Så jag och pappa gick och kollade lite på Ikea för att fördriva tiden. Sedan köpte jag min väst, fast det blev i brun istället för svart. Men det får gå bra det med för den fanns inte i svart. Sedan var jag bara hemma en snabbis innan jag åkte till farsta för att avra barnvakt åt en liten kille som heter Josef. Åh världens gulligaste unge! Vi var ute och åkte pulka jättelänge haha. Jag kom i alla fall hem för ett tag sedan och jag är helt slut. Ska försöka gå och lägg mig tidigt ikväll så att jag blir pigg och utvilad tills imorn. Men innan jag går och lägger mig ska jag hinna med och ta en lång Powerwalk och sne ska jag hinna plugga lite också. Vi kanske hörs sen! Puss.
Västen jag köpte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0