Bio

Hallå i stugan! Blir lite nattbloggning här. Men jag har ingen bättre för mig så jag kan lika gärna passa på. Kom hem för ca en halvtimme sedan. Jag träffade som sagt två kompisar från min klass, trevligt trevligt. Vi åkte till kista centrum för att gå på bio. Vi passade även på att kolla runt lite i butikerna och så. Guud det är så otroligt stort! Om jag varit ensam hade jag lätt gått vilse haha. Vi såg i alla fall Min låtsas fru och den var riktigt bra! SKulle egentligen behöva sova, men jag vill inte att det ska bli söndag. Men men hoppas att ni ligger sover eller att ni är ute på äventyr :)

Kommentarer
Postat av: cornelia

Vi har lagt tull er som länk på bloggen kan inte ni lägga till oss också ? :D <33

corre & emma

2011-03-06 @ 10:32:39
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0