Flingan, en underbar ponny<3

Tänkte bara berätta om igår, när jag tävlade ;)
.
Jag hade ju Flingan, den vita ponnyn!
hade ju henne förra året med, men då fick vi fyra fel tyvär..
Så jag kände lixom, jag ville komma runt felfritt den här gången!
Och när jag fick höra att nästan alla hade vägrat på hinderna blev jag ännu mera osäker på hur d skulle gå.
.
Men vi kom in på banan o jag lät henne kolla på hindrena o så,
grundomgången gick så himla bra, och jag e jättestolt över henne !
Eftersom jag kom felfritt så vare omhoppning, åhh hon va så duktig!<3
.
.
Och allt detta ledde till en 1a plats<3
Guldponny, <3
.

Så än så länge ligger jag 1a till finalen, hoppas på att ligga kvar<3




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0