Heelluuu

Allt väl kära läsare? :D Kul att det var så många som tittade in här igår! Ni får gärna tipsa om det finns något ni gärna skulle vilja läsa om och så! Då blir allting mycket roligare ju :)

Kom precis hem från Emma som jag träffade igår. Vi åt middag på Taco baar, sen åkte vi hem till henne och tittade på Billion dollar Baby. Den var as bra, fast väldigt hemsk. Sov där sen också, därför uppdateringen inte varit den bästa. Vaknade runt 11 och började kolla på en film som jag inte minns vad den heter. Den var lite komplicerad så jag förstod inte så mycket haha. Sen åt vi frukost och efter det åkte jag hem.

Idag ska jag i alla fall plugga lite så att jag slipper sitta med allting på söndag kväll. Sen ska jag till stallet och titta på när Mathilda rider. Jag sak sova hos henne sen på kvällen också. Så det blir kul! Vi har bestämt att jag ska köpa med grönsaker och dipp så att det blir lite nyttigare än chips och dipp. Men det är faktiskt mycket godare, även om man inte kan tror det. Men vi hörs nog sen!


Snygg Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0