Hos Johanna

hej på er! Ledsen att jag inte uppdaterat något sen igår, men jag var så sjukt trött igår nör jag kom hem så jag orkade inte helt enkelt. Somnade runt halv 12 igår och sov till ca 12 idag, så jag sov alltså i 12 timmar. Skönt! Idag har jag i alla fall passat på att göra viktiga saker som an inte hinenr med i vanliga fall. Städat poch rensat i mitt rum, tagit hand om mig själv med ansiktsmask osv och bara tagit det lugnt. Sedan har jag även pluggat en del, sånt kommer man inte undan bara för att det är helg tyvärr. Nu sitter jag i alla fall hemma hos Johanna och väntar på att hon ska duscha klart. sedan ska vi titta på Big Brother och ladda inför en ny skolvecka! Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni laddar om inför en ny vecka i skolan. Juste jag vill även passa på att gratulera superduktiga Sofie som vann kvalet igår! Du är så duktig vännen!♥

Min fina barndomsvän <3





Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack så mycket Sara, du var också jätteduktig!<3

2011-03-13 @ 23:49:57
URL: http://sofiosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0