Lördag 12/3-11

Hej på er! Ska alldeles strax bege mig mot stallet, men tänkte uppdatera er om vad som händer idag för min del. Ska som sagt vara med i KM-kvalet idag på fina Casper. Det blir en favorit i repris från förra året, då jag cokså var med i första kvalet på Casper. Får hålla tummarna för att det går lika bra som sist. Dock är hoppning inte direkt min starka sida, även om jag tycker att det är roligt. Men vi får se hur det går för alla som ska vara med är super duktiga! Det ska bli kul att få vara med i alla fall. Är fortfarande väldigt trött utmattat efter första veckan i skolan, så det blir en lugn kväll med Johanna i kväll. Vi ska självklart titta på Melodifestivalen i kväll, det är ju trots allt final!
Finisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0