Lördag 5 mars

Godmorgon! Känns lite tråkigt att det redan är lördag... tiden bara rinner iväg. Men jag ska försöka tänka positivt! Bara fem veckor kvar till nästa lov och då är det förhoppningsvis vår på riktigt! Har ni sett hur fint väder det är jute idag förresten? Solen värmer och snön smälter! Wiho! Det känns som att det är en riktigt vårdag. När jag var på väg hem från min kompis tidigare idag så passade jag på att gå av några stationer tidigare för att få en liten promenad i solen. En riktigt bra start på dagen! men nu har jag precis ätit lite frukost och ska snart byta om för att åka till stallet. Ska nämligen jobba idag. Som det ser ut nu blir kvällens planer bio med några kompisar från min klass. Vte inte vilken film vi ska se ännu, men det blir nog super. Hoppas att ni får en bra dag och att ni passar på att njuta av det fina vädret!
Livet vore väl tråkigt ifall man alltid såg bra ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0