Mysig kväll

God kväll! Hoppas att ni har haft en bra torsdag! Jag har faktiskt inte suttit något vid datorn  sedan jag kom hem utan jag har passat på att göra lite nödvändiga saker. Där av den kassa uppdateringen. Efter skolan åte jag en sväng till Nacka forum med en kompis och tog en fika. Efter det har jag hunnit med att rensa min garderob, tvätta, promenera och titta på en film med mammi. Mysig kväll om jag får säga det själv. Nu ska jag snart stänga av datorn och tagga inför i morgon, det är ju fredag! Sedan ska jag försöka somna tidigt för en gångs skull så att jag känner mig migg och utvilad när jag vaknar imorgon.
Jag och Alexander i Göteborg förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0