Ny dag, nya tag

Gormorgon! Antar att många av er är i eller är på väg till skolan vid det här laget. Själv börjar jag inte fören halv 11 idag, men jag ska åka in lite tidigare för jag ska hinna fixa en grej. Jag är ledsen att jag inte bloggade något igår, men det hände en del saker som jag inte har så stor lust att ta upp här. Men idag är det en ny dag och jag ska försöka uppdatera bättre idag.
.
Det blir en kort dag i skolan idag, 10.30 - 14.40. Efter skolan bär det av mot Ågesta där jag först ska ha hästis med mina gulliga barn och därefter blir det ridning för min del. SKa bli spännande att se vem jag får rida den här gången. Juste jag ska ladda upp med lite tidinställda inlägg som kommer upp under dagen. Ha en bra dag!
Jag saknar dig så oerhört mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0