Snart snart snart helg

Hej! HAr egentligen inte tid för det här, men jag tänkte skriva ett snabbt inlägg! Kom hem från skolan för en timme sedan ungefär och under på den timmen har jag hunnit laga och äta lunch och pluggat lite. Senare i eftermiddag bär det av mot stallet för US-möte därefter ett annat möte om mockarundan. Därför måste jag plugga järnet nu, för jag kommer inte komma hem så tidigt ikväll.
.
Juste jag red lilla Rita igår och det gick sådär. Jag tycker att hon är så fruktansvärt svår och det tog ett bra tag för mig att komma på henne. Eller jag skulle inte påstå att jag kom på henne helt, hon är riktigt klurig. Men det gick bättre i slutet än vad det gjorde i början i alla fall. Det är bara att jobba vidare. Fast om jag ska nämna något som var positivt så kändes det som att jag satt bättre igår än vad jag gjort tidigare. Sedan kändes det som att jag lyckades slappna av mer i skänklarna också.
.
Men nu ska jag fortsätta med mitt plugg. Måste skriva klart en rapport om Sveriges utrikespolitik och ett linjetal om Sveriges bistånd. Så vi får se hur långt jag hinner idag.
HAr ingen bild på Rita, men ni får en på mig och Cindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0