Svar på kommentar!

emma om Bilder, Romme:
varför bytte du från engelska skolan? :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svar; Jag bytte från Engelska skolan för att jag kände att jag orkade inte ha "alla" ämen på Engelska.
D blev lixom för mycket! 
Jag blev så skoltrött, eftersom vi hade typ 100 läxor i veckan, massa prov o aa.
Sen så kände jag att jag inte riktigt hängde med också, d var ju väldigt mycket.
Tänk er NO på engelska.. död!
Sen var d så himla mycket regler som jag inte orkade med,
man fick lixom inte ens visa mobilen, tugga tuggumi elr någonting..
Kvarsittning om man gjorde si o så, så många gånger o aa..!
.
Så jag kände att jag ville byta till en svensk skola,
Jag är väldigt glad att jag bytte, för jag går i den bästa klassen just nu!
.
.
Hoppas d blev ett bra svar! :)
Annars äre bara fråga om d är ngt ni inte fattar eller vill veta ngt mer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0