Tandställning.................!

Jag har ju som sagt varit hos tandreglisten idag !
D va en mysig liteeen "lägenhet" o aa, fint!
Men aa.. jag trodde ju lixom bara räls på övertänderna..FEL
Nu ska jag ha både över o under, sen ska jag SAMTIDIGT ha i gommen..? :(
HATAR mina tänder just nu, okej att man få fina sen! men aa får väl stå ut!
(Bild från google)
Sån här ska jag ha i gommen..-.-
Och sen en vanlig.. uppe OCH nere...!!-.-.-..-.-..-.-.-.-.-
Och jag vet inte hur länge.. men jag kommer inte visa d på ett LÅÅÅÅNGT tag..
Fast dom ska återkomma om en vecka kanske, så jag har inte fått den än!
Som tur e !
PLUS ATT JAG KANSKE MÅSTE DRA UT FYRA TÄNDER!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Sofi jag lovar du kommer överleva...Jag drog ut tre tänder innan och de hände inge speciellt eller jag bara svimmade :D haha men tiden går fort och de kommer kännas konstigt men du vänjer dig. <3

2011-03-08 @ 21:07:24
URL: http://nicolebjorklund.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag har haft min i 2 år och ska ha den i 4 år...<3 :( Men tiden går fort. Jag lovar

2011-03-08 @ 21:22:01
URL: http://nicolebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0