SOLSOLSOL

Hej på er! Kom precis hem och ska alldeles strax gå upp och duscha. Har nämligen varit i stallet och jobbat från halv 10-12 så jag känner mig lite ofräsch. Linda skulle hjälpa veterinären och tandläkaren så det var därför jag jobbade. Mne det gick bra och hästarna var snälla. HAha fast Flugan ville inte in när jag skulle hämta in honom från hagen, så jag fick springa och jaga honom ett tag. Som tur var lyckades jag överlista honom tillsist. Åh det är så varmt och skönt ute så hästarna stod och solade i hagen!
Juste igår red jag ju och sov sedan hos Astrid så jag har inte hunnit uppdatera så bra. Men nu ska jag vara hemma några timmar innan jag åker in till stan så jag hinner nog uppdatera lite grann. Tänkte skriva ett inlägg om gårdagens ridpass och kanske något vill ha inlägg.
Fina Casper ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0