Veckans ridpass

hej på er! Mår ni bra? Jag mår sådär faktikst, känns som att jag håller på att bli sjuk igen... Imorse vaknade jag med halsont och täppt nästa. Det är verkligen helt fel tidpunkt att bli sjuk på, så jag ska örsöka att vila upp mig så mycket jag kan så att jag inte blir sjuk på riktigt.

Tänkte berätta lite om veckans ridpass. I måndags red jag i alla fall Armani och jag har inte så mycket att säga om ridpasset. Det gick varken bra eller dåligt utan bara helt okej. Vi tränade i alla fall på bakdelsvändningar och dom gick faktiskt bra. Vi tränade även på mycket övergångar från skritt till trav. Övergångarna från trav till skritt gick inte alls bra, det kändes som att han inte alls lyssnade på mig och bara sprang så det blev inga snygga avbrott. Men överlag så kändes det i alla fall helt okje, han blir lite väl taggad ibland och det är svårt att få plats efterso han är så stor. Men man får göra det bästa utav situationen.

Igår red jag Montana och det finsn egentligen inte så mcyket jag vill säga om det passet. Det gick uruselt och jag är oerhört besviken på mig själv. Blir så arg på mig själv när det inte går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0